It don't matter

Hallå!
Jag kom och tänka på en sak nu. Det är snart sommarlov, fattar ni? så sjukt underbart. Dock har jag en hel del kvar att göra, men istället för att roa mig i helgen så ska jag plugga, tråkig, eller hur? Men ja, jag vill gå ut nöjd och det tänker jag göra. Så det kommer väl inte komma några vidare roliga updates från mig i helgen, buhu. Jag får ångest bara jag tänker på det.
Ogjort:
Två självporträtt
1 fördjupning
mellan krigstidenprov
2 världskrigetprov
redovisning religion
inlämning religion
kemiprov
XOXO/F

Skrivet av: ellen

Hejhej, jag har beslutsångest över vilken klänning jag ska ha på balen och vilken jag ska ha på skolavslutningen. Snälla lämna en kommentar om vilken du tycker jag ska ha vid vilket tillfälle :)

2009-05-28 - 16:55:37
Blogg: http://ellenlf.devote.se
Skrivet av: Jesus

Har några tipps till dig.



1. Sluta försöka låta som Victoria Silverstedt genom att blanda svenska med engelska hela tiden. (Irriterande som fan.)



2. Sluta försöka låta "mogen" genom att använda "mogna" ord och ord som du knappt vet vad dom betyder. (Även det är sjukt irriterande.)



3. Sluta äta så mycket skräp mat om du vill se dig själv fylla 30. (ingenting som har med din blogg att göra men... rätt vettigt tipps i alla fall.)

2009-05-28 - 17:44:12
Skrivet av: Gud

Då vill jag be Jesus sluta stava tips med två p:n och dessutom sluta sär skriva ord för DET är sjukt irriterande! Victoria Silvstedt vet jag vem det är... Silverstedt - är det någon kusin eller?

2009-05-28 - 21:29:07
Skrivet av: Anonym

jag stavar tips med 2p'n och särskriver, och jag är stolt över det baby! Tror de som läste mina tiPPs förstår vad som står där iaf så att...

2009-05-28 - 22:06:07
Skrivet av: Gud

Stolt över att du inte behärskar det svenska språket i skriven form? Otroligt imponerande...

2009-05-28 - 22:17:25
Skrivet av: Tina

Hahahahahhaha, åh herre GUD. Gud! Du är min idol, det där var det mest klockrena jag läst idag.

2009-05-29 - 14:49:32
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: mini

var har du köpt dina brillor? :D

2009-05-29 - 15:29:47
Skrivet av: Jesus

Självklart, varför inte?:O

2009-05-31 - 21:27:46
Skrivet av: Jamenjag

Gud:

"Då vill jag be Jesus sluta stava tips med två p:n och dessutom sluta sär skriva ord för DET är sjukt irriterande"



Fan vad roligt att du särskrev ordet "särskriva" när det är du som klagar på att hon särskriver.



Lille vän.

2009-06-03 - 18:31:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0