It's a long road, when you face the world alone.

Godkväll alla prinsar och prinsessor!
Jag lyssnar just nu på låten som mest troligt kommer framföras av mig på självaste
examen. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu och se en film. En hård och lång
skoldag väntar, bittert. Dock är det inte alltför länge kvar nu, ska vi börja räkna
ner? Någonting jag längtar efter i skolan är att få arbeta med argumentation och
debattering, sååååå roligt.


Jag kan ju älska att jag ser ut som 10år i min byxdress... åh cute.
 

Xoxo/F


Skrivet av: angelica

Du är 10 år!;)

2009-05-03 - 22:51:03
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: matilda

Hejsan, vars har du köpt din byxdress? den är superfin! :)

2009-05-04 - 13:44:17
Skrivet av: Carolina

Har du köpt någon examensklänning ännu? :)

2009-05-04 - 19:55:47

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0