Kan man nå framtiden om ens nutid lever kvar i det förflutna?

Hej!
Just nu mår jag inte speciellt bra. Huvud värker som ett tungt cementblock och jag mår extremt illa. Har redan hunnit spy upp min middag så jag vet inte vad jag fått för "sjukdom". Jag har iallafall hunnit plugga massor, shoppat och sovit. Jag har sovit säkert 14 timmar, men känner mig fortfarande som en zombie.


Jag älskar det gröna som nu håller på att blomma fram, LOVELY!

Min brunch

Läcker tröja från h&m

Nitbälte från GT

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Tja! Kolla in min nya blogg! Det kommer att bli stort i Piteå, bara du inte tappar alla läsare nu felice när jag kommer igång!:)

2009-05-25 - 19:53:03
Blogg: http://pitebloggen.blogg.se/
Skrivet av: :)

heheh när blir nästa garderobsrensning? du verkar ju lixom ha garderoben full av snygga kläder, om du ska sälja ngt? :D

2009-05-25 - 20:07:03

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0