Läsarfråga, niornasbal.

Är det någon som ska på niornasbal? (i piteå).


Inte bra bild dock.


Skrivet av: Anonym

är du och tina ovänner bara för att du köpt en likadan kjol och likadana skor som hon? :p

2009-05-26 - 19:31:09
Skrivet av: linnea

nix. helt ovärt å gå :)



föresten så ska 8orna få komma :b

2009-05-26 - 20:38:23
Skrivet av: Anonym

ja lätt :==

2009-05-26 - 22:09:00
Skrivet av: 9c Christinaskolan (T)

ingen ska dit, för alla ska se våran underbara examenskonsert som nämligen inträffar samma kväll som balen.

2009-05-26 - 23:36:40
Skrivet av: tina

snälla, så jävla konstig är jag inte som tar avstånd för ett par skor och en kjol.

2009-05-27 - 11:56:32
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Anonym

felice, i ditt och tinas "tjaffs" är det du som har "rätt". vi bor i piteskit där det inte finns mycket snyggt. man kan INTE få ensamrätt på ett plagg eller ett par skor. och efetrsom att du råkade tycka hennes skor och kjol var snyggt, so what? hon borde ta det som en komplimang,att du tyckte det var fint. ni kan ju ha det på er olika gånger!hon har ingen rätt att börja hetsa. grejen är den att hon är så jävla avunsjuk på dig för att du blir mycket snyggare än hon i alla kläder. det klär dig bättre oavsett vad ni tar på er. stå på dig felice. det är du bra på.



2009-05-27 - 12:16:53
Skrivet av: n

hur mycket kostade det? & vars anmäler man sig?;b

2009-05-27 - 15:10:46
Skrivet av: tina

suck, det har inte enbart med kläder att göra och det har absolut inte med avundsjuka att göra heller, utan det grundar på helt andra saker, du är ju förmodligen riktigt jävla korkad som kan komma med påståenden utan att veta ett piss?

2009-05-27 - 16:41:37
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Anonym

Jamen Tina, om det nu grundar sig på "helt andra saker", varför var det då kjolen och skorna som utlöste hela din "ork int, copycat"-hets? Du och Felice ser ut som de flesta övriga modebloggare gör och mode är ju inte så mycket annat än att kopiera andras stilar.

2009-05-27 - 23:19:01
Skrivet av: tina

Förstå mig rätt kvinna, jag skrev att det inte grundar ENBART på kläder, (läste du ENBART?) vilket innebär att det involverar BLAND ANNAT kläder men det BEROR också på ANDRA saker. Hade du tagit det här med mig irl hade jag förmodligen gestikulerat så hårt att käken gått ur led för du verkar vilja förstå fel och spela allmänt dum.



Sedan är det intressant att du kopplar mitt inlägg till Felice, då jag inte nämde något namn. Kanske det är dags för mig att spela dum nu?



Sedan har du fel, igen. Inte för att jag skulle placera mig i någon kategori som berör mode, men sure, vi kör på. Märta och Patrik gillar båda leksaksbilar, Märta har en grön och Patrik har en blå. De fula jävlarna har fortfarande bilar, men de ser olika ut. Där har du en metafor, läs den några gånger och det kommer att klicka till i lillärtan.



Du kan skriva i min blogg isället, om du mot all förmodan vill fortsätta diskutera något som du ändå inte har någon aning om.

2009-05-28 - 19:18:01
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Mikaela

Ja, eftersom jag jobbar och anordnar kvällen tillsammans med johanna :)

2009-05-28 - 21:27:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0