Never look back



vh  ([email protected]) om Sun in the sky:
vars har du köpt dina solglasögon? :)
Dem är från gt, förra året.


  Mikaela om Now i'm free fallin':
Jasså, har moster gått och blivit famous?
Klart hon är famous. Hon är ju släkt med mig.


Carolina om Now i'm free fallin':
Var har du köpt klänningen grymt fin ! :)
Den är från h&m :)


Anonym om Now i'm free fallin':
OJ FELICE, vars har du löshåret?:O ;);)
Jag har i det. Fast inte lika mycket.


camilla om Kan man ha mera otur?:
Otur, klarar du dig till slutproduktionen? skulle inte vara kul att missa den. den är en stor grej, och MYCKET kul! :) lycka till!
Förhoppningsvis klarar jag mig. Annars får jag uppfinna en mirakelkur, eller bara härda ut med galet ont i knät.

Xoxo/F

Skrivet av: emma :)

vad tycker du man ska ha för moppehjälm?

vad har du för någon? puss!

2009-05-02 - 16:49:40

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0