Pizza och Plugg

Hallå
Jag har precis pluggat färdigt, ätit pizza och nu väntar vila och soffan på mig. Jag och M ska se en film som jag inte kommer ihåg vad den hette riktigt. Morgondagen kommer bestå av skola och prov. Sedan kvällen med bara en massa plugg. Även onsdagen och torsdagen innehåller hemliga projekt, fun.




och självklart mina delicious-byxor

Xoxo/F


Skrivet av: Linn

Vars har du köpt byxorna? =)

2009-05-26 - 14:05:23
Blogg: http://linnbackestrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

grön bok inte så bra

2009-05-26 - 16:28:36
Skrivet av: ......

Grön bok är för töntar!!!

2009-05-30 - 23:40:56

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0