Ready to let go of the past.

Hej!
Nu är jag äntligen hemma. Det har varit en slapp dag och till lunch blev det subland. Det har varit fullt med folk från norrmalm eftersom dom ska flyttas över på våran skola. Efter skolan gick jag och yun på stan. Jag hittade min balklänning som jag ska ha och allting kommer bli perfekt. Köpte mig även lite plugg-föda så jag överlever helgen utan självmordstankar. Nu ligger han och vilar i min säng innan han ska och jobba, jag väntar bara på snarkningarna...
Affischen är äntligen klar.
lunch
Klänning från vila
Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

ha en frågestund =)

2009-05-29 - 16:38:07
Skrivet av: camilla

Skit snygg affisch! :) lycka till på slutproduktionen! :)

2009-05-30 - 21:57:36
Blogg: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0