Some people wait a lifetime, for a moment like this.

Hejsan babes!
Ni har väl saknat mig? jag visste väl det. Nu har vi precis ätit efterrätt.
Det blev en riktigt god middag beståendes av qorn, kroketter och bea.
Till efterrätt gjorde vi chokladpudding med hallon. Idag på skolan så
stod jag och Filip i cafeterian. Vi gjorde underbart goda kladdmuffins,
men som det team vi var så kom det inte så oväntat. 25 stycken såldes
slut på 5 minuter.






min lunch

Mitt och filips place för idag.

yun fotade sig själv, söt!



träningsbrutta, osminkad.






Xoxo/F


Skrivet av: carro

sötyun!

2009-05-13 - 21:25:09
Blogg: http://thatssocarro.devote.se
Skrivet av: FRÖKEN ERIKSSON

Snygga brillor!

2009-05-13 - 21:51:14
Blogg: http://neriksson.blogg.se/
Skrivet av: läkARN

vill Yun ha ett recept på två testiklar??

2009-05-14 - 15:46:58
Skrivet av: Anonym

kan du inte börja ta bilder med nån typ av digitalkamera? det skulle vara mycket roligare att läsa då:)

2009-05-16 - 09:52:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0