Sun in the sky

Hallå!
Jag är nu hemma hos moster och ska äta middag. Dem är så
gulliga som bjuder hit oss så ofta. Gårdagen var riktigt rolig och vi höll
oss på ett och samma ställe hela kvällen. Dessvärre hände det en del
mindre roliga saker under kvällen, men som förhoppningsvis är utredda
nu? Vi kom hem kring halv 5 imorse och somnade någon gång kring 7.
Imorse åkte vi till joel och skulle söka mina grejer, som min underbara
angelica hade tagit med sig hem, thank god. Sedan när jag kom hem stod
papi och lagade lunch. Och sedan har jag bara legat och solat ute på altanen.
Fick även besök av Emmy ett tag. Bilder kommer senare när jag kommer hem.





Xoxo/F


Skrivet av: vh

vars har du köpt dina solglasögon? :)

2009-05-02 - 13:19:36
Blogg: http://vhjorth.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0