Svar på tal!




jenniferge om I'm drowned in my feelings.:
hallå! har du kvar skorna? (sneakers) för isf vill jag köpa dom! men jag får inte pengar förräns på onsdag, :) hoppas du har kvar dom, skulle vara jätte snällt om jag fick köpa dom! kram!
Absolut, jag håller dem kvar åt dig :)

Anonym om Some people wait a lifetime, for a moment like this.:
kan du inte börja ta bilder med nån typ av digitalkamera? det skulle vara mycket roligare att läsa då:)
Ja, jag har tänkt jättelänge på att skaffa mig en. Jag måste få det gjort bara, haha.

Anonym om Världens sämsta alarmsignal!:
medveten om att "BF" betyder boyfriend? däremot så betyder BFF best friend forever
Jag vet. Men dem är ju alla mina boyfriends?

emma om Hurry up!:
har du några bra hemsidor med snygga skor på? :)
Nelly, forever21, gojane, asos, h&m, osv..

cliomaster om Hurtig brutta!:
vad fick du för tid på 5km ??? :D
Det är en hemlighet, Gissa?

Anonym om Hurtig brutta!:
hur gör du för att få så himla slank mage? ;)
Slank? Jag gör ingenting speciellt, jag äter
godis och chips? hehe.

Xoxo/F


Skrivet av: n00b

"cliomaster om Hurtig brutta!:

vad fick du för tid på 5km ??? :D"



jag gissar på 45minuter.....

2009-05-19 - 18:42:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0