We got a really big problem in front of us.












A om ändrade planer!:
du vill ju inte ens vara med henne. du gick ju flera meter framför henne på stan, lyckad vänskap.
Haha, tillåt mig skratta några minuter innan jag svarar på det du just yttrade dig om.
Skulle jag verkligen gå med henne på stan om jag inte ville vara med henne? Och jag
har en tendens att gå väldigt snabbt bara. Jo, våran vänskap är väldigt lyckad. Du som sitter
och skriver det dära är säkert bara bitter för att du inte har några egna vänner. Eller så är du så
rädd att tappa dem att du måste hålla dem i handen på stan.


  duvan  ([email protected]) om Överflöd i inkorgen:
ett litet tips, finns en knapp som heter ta bort och trycker man där så kan man ta bort mail man inte vill ha kvar.

Omg, finns det?

Anonym om Är det okej att vara kär i ett par skor?:
känner du dig finare med lite extra hud på fötterna eller?
hm.............


Anonym om Är det okej att vara kär i ett par skor?:
din djur mördare!
BLOGG-TERROR.


Anonym om återhämtning:
ofta du snusar?
Only you can find out.


Skrivet av: Anonym

haha, försökeru va kaxig eller? hahaha lool

2009-05-22 - 18:53:53
Skrivet av: Anonym

ursäkta, jag är inte en sån som kommenterar och kritiserar folk på vad de skriver etc. men bara för att denna "A" tror att du är en dålig kompis bara för att du går några meter framför din kompis på stan (även om det var en överdrivet töntig kommentar) så betyder inte det att du kan säga "du är bitter och har inga egna vänner" etc. vet inte om det bara var ett dåligt svar till en dålig kommentar, men ett dåligt svar var det allt.

2009-05-22 - 20:40:41
Skrivet av: c'e

det är väl ingen idé att sitta och skriva en massa "dumma" komentarer. antingen är ni bara avensjuka på att hon kanske har ett bättre liv än vad ni har och för att hon kanske tar vara på sina vänner. om ni ska komentera kan ni väl ändå skriva nå snällt. för jag tror knappast att felice tar åt sej allt dumt ni skriver. och som hon själv säger.. dt är VÄLDIGT skrattretande att folk kan vara så omogna.



p.s. jag älskar din blogg! den är världsbäst!

2009-05-22 - 21:48:51
Skrivet av: FELICE, DELICIOUS

JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!

2009-05-23 - 01:04:20
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Man är inte snusare om man snusar Cath ;o Det är ju typ... Godis!

2009-05-23 - 01:24:54
Skrivet av: Anonym

om du har en "frågestund" så kan du ju i allafall ge mer utförliga svar. känns som att man får mest dryga svar på frågorna.

2009-05-24 - 11:46:15
Skrivet av: .......

Ett tips till dig bara. Ska du ha frågestunder, ja det är väl en chans för folk att fråga precis vad som helst eller hur? Det är ju du som vill att dom frågar, då borde du vara beredd på allt möjligt. Om du ska vara lite proffesionell i det du gör borde du tänka över hur du formulerar det du vill ha sagt till dina läsare, även om det kan irritera dig borde du inte visa det. Det var bara ett tips du verkligen borde ta en funderare på. Ja du är väl femton år och vill låta som om du inte tar åt dig av en massa skit, men spydighet kommer du ingenstans med.

2009-05-25 - 11:35:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0