With my hand on the heart.

Hej, har ni saknat mig?
Jag är äntligen tillbaka fast med någonting nytt. Dom senaste dagarna har jag levt
mig in i en roll och prövat på att hitta den jag är. Jag hade tappat min självrespekt,
min självkänsla och tron. Men nu är jag tillbaka, jag har bytt hårfärg, vilket ni
kommer få ta del av senare. Jag tänker inte berätta vad som har hänt under
tiden jag varit borta, är ni nyfikna får ni kolla upp det på något sätt. Dom senaste
dagarna har varit riktigt lärorika och jag står med båda fötterna på jorden.
Bara för att ni är så söta så jag jag ta en liten update om helgen.

Fredag;Så umgicks jag med mina tjejer, vi gick ut och åt på thaigarden. Och
sedan blev det ett nodobesök. Efter det var det tänkt att vi skulle åka till T men
det blev ändrade planer, vi hamnade några våningar ner på en annan fest.
Jag körde sober hela kvällen lång, det var skönt. Men jag hade en toppenkväll
och fick mig även en riktigt lång och härlig pratstund med en toppen kille.
Jag måste bara säga att killkompisar kan vara så underbart ibland.

Lördag; Började vi smida planer för en luleå vistelse. Christoffer kom och
hämtade oss på busstationen därefter åkte vi sedan hem till honom.
Vi åt supergoda mackor med advokado och räkröra på. Under tiden
vi gjorde oss klarade poppade vi min och Tinas nya favorit.
"Mgmt-kids" - förbannat bra låt dock. Efter det åkte vi till hotell avenyn
där alexander och hans gäng höll till, vistelsen blev inte långvarig men
det var kul att träffa honom. Vi åkte sedan på fest hemma hos joakim
där ett helt grabbgäng höll till, det var sjukt men roligt.. en helikopter
fick man se och inte en riktig sådan. En "party-helikopter" om man
säger så. Därefter åkte vi till en klubb i stan, jag blev bjuden på massor
av drinkar och fick super många komplimanger. En kille var helt tagen och
tydligen var jag " den vackraste och mest inteligenta tjej han stött på".
Riktigt roligt att höra dock. Vi minglade runt och träffade massor med trevliga
människor. Nä kvällen var över, kring 3 tiden så gick vi med några killar till
max där vi blev bjudna på mat. Även där fick jag massor med komplimanger.
Fan att piteå ska vara så jävla tråkigt, det är en ren omvändning att bara komma
sig utanför kommun. Vi träffade även "fråga olle" killen ( den unga).
Resten av kvällen får ni inte ta del av, men dem som var med... dom hade
roligt, haha.








Min allra bästa vän i hela världen.

framme

typiskt tjejigt...

Hos joakim grand

just innan utgång

klubben vi var på

våra pina coladas







partyyyyyy



Mingel babe













Ibland såg det ut sådära, en drink i vardera hand.
Jag ber om ursäkt för långt inlägg, och mycket läsning.

Xoxo/F



Skrivet av: lisa

hur kan det komma sig att du kommer in på klubbar som är minderårig? :):)

2009-05-10 - 13:52:01
Skrivet av: Anonym

Trevligt att ha dig tillbaka, fjortisjävel ;>

2009-05-10 - 14:03:26
Skrivet av: b

härligt fellan!:)

2009-05-10 - 14:24:19
Skrivet av: Anonym

Ja, verkligen många underåriga som kommer in. Men det är ju vakterna man ska klaga på! =P

2009-05-10 - 21:14:50
Skrivet av: Anna

Du förstår verkligen inte varför ingen i Piteå vill ge dig komplimanger?

2009-05-11 - 13:56:14
Skrivet av: klubbkatten

haha klubb? det är en sportbar annars hahhaa...

2009-06-10 - 01:09:01

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0