You be right here with me..

Halloj!
Jag kom och tänka på en sak L sa igår. "Man ska bråka sig in och man ska bråka
sig ur ett förhållande,  det är de bästa". Jag vet inte vad jag har för syn på det
eftersom  jag är definitivt inte personen du ska fråga om råd gällande
 förhållanden. Men jag  kan tro att det stämmer. Att man inte låter förhållandet bli
en tävling eller en lek  överhuvudtaget. Om man bara är ärlig, öppen och snäll
mot varandra så ska det nog  fungera. Dock måste ju det dära lilla extra finna för
annars är det ju som att dejta en vän. Vad har ni för syn på förhållanden?



Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Man ska väl trivas ihop och vara galet kära! :) Sen är det ju också viktigt att man är snälla mot varandra och litar på varandra plus att man ska kunna unna varandra saker och kunna göra saker utan varandra! :) Ja, som det jag har nu, helt underbart!

2009-05-05 - 17:16:25
Skrivet av: Anonym

För att ett förhållande ska fungera, och bli starkare måste man ha lite små diskusioner ibland, För det kan faktiskt stärka ett förhållande.. till en viss grad vill säga! Det är iaf min åsikt:)

2009-05-05 - 17:17:15
Skrivet av: Anonym

Först och främst måste man inse att ingen är perfekt. Sen måste man stötta varandra, finnas där för varandra vad som än händer, det tycker jag är jätteviktigt. Inget förhållande är perfekt, så man måste bråka ibland, varje förhållande behöver lite "drama". Självklar finns det ju inget "perfekt" förhållande, men så länge man älskar och stöttar, pratar och umgås med varandra så är det finfint :)

2009-05-05 - 17:42:47
Skrivet av: Fredrik

Ärlighet och tillit håller längst. :)

2009-05-05 - 18:05:25
Skrivet av: Sarah

Det perfekta förhållandet för mig innebär att man kan utmana och överraska varandra, tillit, ärlighet, passion och ömhet, att man vågar tillsammans eller får stöttning att våga själv, otvungenhet och tonvis av humor, skratt och spontanitet. Förklarar kanske varför jag är singel :P

2009-05-05 - 18:58:56
Skrivet av: Anonym

jag tror det där stämmer jättebra det hon skrev, för när jag och min pojkvän blev tillsammans tyckte jag om honom, men jag var inte kär. sedan hade vi ett ordentligt bråk, och efter det var det som att då blev jag kär. helt konstigt, men så är det.

och att man ska bråka sig ur ett förhållande, ja men det är ju jättevanligt så det säger ju sig nästan självt.

2009-05-05 - 19:12:48
Skrivet av: carro

att man respekterar varandra. Finns inget viktigare.

2009-05-06 - 01:13:54
Skrivet av: Anonym

bra sex, tillit och kärek. humor så klart också!

2009-05-06 - 17:43:50
Skrivet av: J

Bra sexliv, lita på varandra samt kunna prata om allt. De tre byggstenarna i ett förhållande.

2009-05-08 - 00:38:13
Skrivet av: Lars

Först och främst måste man vara ärlig, Man måste ha sina bråk ibland för ett förhållande behöver sina olikheter, ( två pusselbitar som är likadana passar ju inte ihop). Hur seriöst förhållande man än har så är det viktigt att man inte alltid är med varandra, det kan vara bra att vara enbart med sina kill/tjejkompisar ibland, det är bra att sakna varandra enligt mig. Sedan upplever jag att många par är mycke för sig själva, varje helg sitter många par bara och ser film , det blir så mycke roligare om man hittar på roliga saker med flera.

istället för att bara sitta själva.

2009-05-09 - 17:24:38

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0