You stole, you broke, you're such a joke to me.

Hallå godisar!
Nu är jag hemma från skolan, och idag betalade jag även för mina klasskläder så
 jag får dem imorgon, YES! Jag valde den gråa dressen för att jag tycker att svart
är så tråkigt. Nu väntar jag på middag och sedan ska jag umgås med E.


Mina snygga brillor.

Min "nya" näsduk, haha.

Samuels "coola" epa.

"Bråttom? bad luck". Haha!

Xoxo/F


Skrivet av: neger

haha, fan va ful epa :) såg en lila 740 epa i stan, han va då jävligt mkt snyggare ;););)

2009-05-18 - 19:40:35
Skrivet av: Anonym

vart har du köpt solglasögonen?=)

2009-05-18 - 21:42:29
Skrivet av: jag

det fulaste epa jag har sett i mina dar och jag har då minsann en mycket snyggareee duett

2009-05-19 - 16:16:47

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0