crosses

Jag kunde med all säkerhet känna hur ångesten kröp sig under mitt skinn, hjärtat slog i högvarv och jag kunde inte andas.


Jag kunde inte känna mitt hjärta slå, allting cirkulerade runt mig, det kändes som att hela världen snurrade runt mig och någonstans så hann verkligheten ifatt mig. Jag behöver power, jag behöver energi, min kropp orkar inte, min själ och mitt psyke behöver ta ledigt.


Veckan har 7 dagar, 24 timmar under ett dygn, 60 minuter på 1 timme, 60 sekunder på en minut. Jag behöver tid, men vad gör man om tiden man behöver inte räcker till?


Jag vill lägga mig ner, andas, jag vill känna att jag lever, jag vill utmana ödet, jag vill fastställa mina drömmar om framtiden, jag vill att min prins räddar mig från verkligheten, bara ett tag, för någon minut, bara för att andas.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0