Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig.

Aloha amigos!

Ikväll har jag och mina tjejer lagat en ljuvlig middag som bestod av kött, pommes, bea och vitlöksbröd. Sedan en massa chips och dipp till "efterätt" fan, borde kanske starta en matblogg, så ni kan få dreggla lite över alla de delikatesser jag stoppar i mig under dagen *rullar snart fram*. Dagen i sig har gått ganska så segt, mulet och grått väder, depp humör, men jag har fått dela många skratt med världens finaste tjejer, det gjorde min dag!

 




Snart har jag soffa, tack och lov!

vi hettade upp stämningen med lite romatiska ljus.. ohlala.

Mina hjärtan!


Skrivet av: Anonym

snusar du?

2009-11-11 - 16:05:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0