Fall a sleep

Nu är min syster hemma. Hon är alltid hemma före mamma, hur kommer det sig? Om jag får säga det själv så är nog mamma den största partydrottningen av oss alla. Inte en ledig sekund för puman!

Emelie hade iallafall varit och handlat mat, och som de grönsaksfanatiker vi är (not) så var hennes första ord när hon öppnade den såkallade "boxen" med hamburgaren i. "NEJ, INTE SALLAD, NU ÄR HAMBURGAREN FÖRSTÖRD" Hon lyckades även tillägga att den var förpestad.




"Supersexybabyboy_88"

TTYL

 

 


Skrivet av: Joanna

Hejsan! Om du är intresserad av en Canon eos 1000D så har jag en som är 3 månader gammal och i perfekt skick till försäljning i min blogg! Först till kvarn.

2009-10-25 - 12:01:10
Blogg: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0