Happiness

När jag är lycklig, så vill jag gärna att hela världen ska få veta det. Det har öppnats så många nya vägar för mig. Jag har ett nytt jobb, underbara nya vänner, jag har en otrolig utbildning, jag är påväg att träda in i vuxenvärlden och bli en självständig människa, flytta till en egen lägenhet. Jag är redo att upptäcka saker i en ny stad, jag är så redo som man kan bli. Jag har en fast inkomst, jag har en underbar och stöttande familj, jag har en blogg med superfina läsare, jag har så mycket underbara saker i min atmosfär, jag är lycklig!

 


Skrivet av: Anonym

tur nån är det iaf!

2009-10-17 - 18:59:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0