happiness

Får man säga att man är lycklig utan att vara rädd för vad morgondagen har att erbjuda? Jag är nöjd, för nöjd, jag är så lycklig att det skrämmer mig.


Det gick snabbt att jobba idag. Och som alla andra dagar, så var det otroligt roligt. Jag jobbade egentligen bara till 9, men kom hem halv 11, det säger väl ganska mycket? Jag satt kvar med mina arbetskamrater, åt pat thai och pratade. Nu ska jag gå och sova, är superdupermega trött. Sen hoppas jag på några fina drömmar, och ni får drömma om mig med. Bättre än mardrömmar iallafall!




Pijoj och nan där bak!:)


Gumman redo för utgång!

Cutie!


Nu ska jag borsta gaddarna, tvätta av mig sminket, och sedan har jag och mr.S (sängen) dejt.
PUSS!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0