I tried to paint you a picture, the colors were all wrong, black and white didn't fit you.

Hej! Vem kan stoppa mig när jag rullar fram?

Har tryckt fika hos Ulf, inte bra. Sedan efter det laddade vi upp med thaimat inför en myskväll. Snart anländer ulf till byggnaden, så då blir det jag och dinosaurierna ikväll, mys. De lär väl slockna efter första filmen, men då blir det bara mer karra till mig, hehe.




våran "party-påse" till ulf som hon kallade det. Den innehöll en "veckans nu" tidning, pringles, bakispiller, redbull och kondomer, det enda en man behöver.


Nu ska jag rensa i min garderob.

PUSS



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0