I'm pulling my heart, right back together.

Aloha!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag bokstavligt H.a.t.a.r att pendla. Men turligt nog så är denna dödsdömda känsla borta på söndag. Kvällen kommer bestå av arbete, klirr i kassan, yes! Tänkte uppdatera lite om gårdagen.

 

Som sagt så var jag i Luleå igår för att beskåda matchen mellan Luleå - timrå. Matchen var bra eftersom den avslutades med vinst för luleå. Allt avgjordes i en sudden death och jag mitt uppe i smsande. Det värsta av allt var nog att vi valde att stå mitt bland hejarklacken och en hel drös med små fjortisar. Det blir nog sittplats för mig och Linn nästa gång, eller jo, det blir det.







TTYL

 


Skrivet av: Sofie

:) (Y)

2009-10-29 - 10:32:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0