Läsarfråga



"Godkänner du alla kommentarer du får?"


Som nog de flesta sett, om de någon gång kommenterat så finns det en text där det står att jag inte godkänner kommentarer som anses kränkande mot mig och mina nära. Dock har jag ignorerat detta förrut och godkänt alla för att jag trott att det skulle vara någon form av bekräftning. Men det här är min blogg, jag gör vad jag vill med den. Så jag har nu bestämt att jag ska sluta godkänna ALLA kommentarer som anses kränkande eller stötande på något sätt, inte bara mot mina nära och kära, så alla ni bitterfittor som hoppas på att få avreagera er lite, kör på! Men det kommer inte hända någonting.



Jag vill att min blogg ska vara fyll av glädje, inte avundsjuka och hat. Så, det var nog mitt svar på den frågan.

PUSS OCH KRAM!


Skrivet av: ida

bra svar! du är stark :)

2009-10-17 - 08:48:41
Skrivet av: Twilight

Tja, Är du singel och sökande? Det är jag med och jag är stekhet!

2009-11-04 - 23:34:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0