Sale in my closet.

Hej! Nu drar jag igång en till utrensning i min blogg. Jag sätter priser, men om det visar sig att många är intresserade så blir det budgivning. Om ni är intresserade av ett plagg eller fler så hör av er via mail. [email protected]




Kritsträcksrandig väst från h&m i storlek 34. 40kr

Väst med silvriga dragkedjor från Gina tricot, 40kr

Marinblå tunika i storlek XS. 40kr

Armen på tröjan ovanför.

Stickad tröja från gt i storlek xs. 30kr SÅLD

Dubbelknäppt kofta från rut.m.fl i storlek S. 50kr

Mintgrön myströja från GT. 40kr

Figursydd svart kofta från gt, i ljuvligt material. Storlek S. 40kr

Rosa sött linne med spets från GT i storlek xs. 25kr SÅLD

Gulligt linne med knäppning i storlek xs, från cubus. 40kr

Svartvit randig tischa med snedknäppning i storlek xs från MQ. 40kr SÅLT

Lilarandig tischa med ficka på bröstkorgen i storlek M. 40kr

Gullig kjol från GT, helt oanvänd. I storlek 34, 50kr SÅLD


Rosa tischa med ficka på bröstkorgen storlek S. 40kr

Rosa/vit piké tröja i storlek xs. 40kr

Enaxlat linne med volange i storlek xs. 40kr

Volangekjol i storlek xs. 80kr

Lila kjol från vila i storlek xs. 80kr SÅLD

Svarta jeans i storlek 32 med silvriga dragkedjor. 60kr SÅLD

Stretch jeans i storlek 32. 50kr

Jeanstights med dragkedja i storlek S. 100kr SÅLD


Jeans från vila med markanta vita sömmar i storlek 25. 50kr

Ljusa läckra jeans i storlek 26. 50kr SÅLD

söt tunika från gt i storlek 36. 40kr

Rosa söt klänning från vila i storlek xs. 60kr

Randig söt klänning med knäppning i storlek 34. 60kr SÅLD

Grå asball kort jacka i storlek 32. 150kr







Skrivet av: jenkan

Hej!

Jag vill ha:

Gullig kjol från GT, helt oanvänd. I storlek 34, 50kr



Svartvit randig tischa med snedknäppning i storlek xs från MQ. 40kr



Gulligt linne med knäppning i storlek xs, från cubus. 40kr



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2009-10-05 - 22:10:04
Blogg: http://jenniferniilsson.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Dubbelknäppta koftan!!!!

2009-10-06 - 09:44:25
Blogg: http://majanilsson.bubbleroom.se
Skrivet av: maathiildaah

jag vill ha ;

Stickad tröja från gt i storlek xs. 30kr & Rosa sött linne med spets från GT i storlek xs. 25kr & Ljusa läckra jeans i storlek 26. 50kr

:D

2009-10-08 - 19:13:36
Blogg: http://maathiildas.blogg.se/
Skrivet av: fa

hejj, jag är intresserad av den svarta söta tunikan från gt för 40:- och den blommiga volangkjolen för 80:-. :)

2010-01-13 - 19:37:29
Blogg: http://faannyneeij.blogg.se/
Skrivet av: marklund

Hej!

jag undrar om den mintgröna myströjan finns kvar, och vilken storlek den är isf?



hur får man hem kläderna man köper, och hur betalar man? :)

MVH marklund

2010-02-21 - 14:55:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0