Anything could make this easier.

Godmorgon!

Nu är bloggprinsessan uppe tidigt för det som står på schemat idag är nämligen jobb, jippie! Inte alla som låter så när dom ska gå till jobbet va?;) Kom att tänka på kroppskomplex idag när jag kollade mig själv i spegeln och jag vill inte låta som om jag har världen självkänsla, men jag är faktiskt nöjd över mig själv, och det är så det ska vara!


Min favorit del på kroppen är min mage. Vilken är din?


3 steg till förökad självkänsla:

- När du står framför spegeln, kanske efter att du har duschat/i underkläder, överrös dig själv med fina komplimanger och övertala dig själv att du är fin, precis som DU är.


- Välj ut en del på kroppen som du gillar mest, fokusera på den och gotta dig i det.


- Bär kläder som framhäver den delen som du gillar mest. Kanske är det din rumpa, eller din mage. Kanske är det dina ögon som du vill framhäva genom en läcker ögonskugga eller eyeliner..


It's your choise to make!


TTYL!


Skrivet av: Karolina

Min favoritdel är nog mina ögon :)

2009-09-05 - 17:45:29
Blogg: http://karolinasnya.blogg.se/
Skrivet av: Lejnhart

de bästa jag har de är stor bolla kuken !

2009-09-05 - 19:21:06
Skrivet av: Anonym

Din navelpiercing ser ut att stöta ut, skinnbiten ser ju verkligen skittunn ut? :S:S

2009-09-05 - 22:42:23
Skrivet av: Anonym

min bästa är också magen :)

2009-09-06 - 12:54:49
Skrivet av: onas

du sökte verkligen efter nått passande du kunde skriva så du kunde lägga upp bilden utan att någon skulle tänka fjortisssssss.

2009-09-06 - 13:42:56
Skrivet av: Jennifer

Hej! Vad för slags löshår har du? Och har du tunnt eller tjockt hår? Det ser ju så verkligt ut :)

2009-09-06 - 18:13:18
Blogg: http://jenniiferjohanssons.blogg.se/
Skrivet av: angelica

Hej!



tänkte höra hur du fick jobbet på thaigarden?

2009-09-06 - 19:36:45

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0