Back on track bitches!

Hej! Nu är jag back on track, och glad är jag för det. Har saknat min fina blogg och mina underbara läsare. När jag skrev, bye bye bloggen, nu gör jag slut. Så menade jag inte att jag skulle sluta blogga, utan dom flesta bara antog det. Skulle aldrig ge upp min blogg för att några amatörbloggare trakasserar mig. Utredningen pågår just nu, och dom kommer få sitt.

Under tiden jag har varit borta så har jag varit otrolig engagerad i skolan. Jag har hunnit bli elevrådsrepresentant, skrivit klart mitt vänskapsporträtt, lärt känna, nya, underbara människor. Kollat på lägenheter, smidit framtidsplaner och shoppat. Låter precis som mig, eller hur?


Linne från GT

underbara halsduk från GT

fika med amanda på nodo.

Finis


+ Att jag nu har längre hår och ny hårfärg. See ya amigos!


Skrivet av: ...

Haha utredning? Dom har väl inte ens nämnt dig i deras "amatör" blogg? ;O Inget är väl olagligt då, right? Och om du nu säger att det är olagligt så skicka källa please, tex från lagboken.se :D

2009-09-03 - 23:18:03

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0