Be proud

Stolthet behöver inte bara handla om att inte visa känslor. Att vara stolt över sig själv och de saker man gör är oerhört viktigt. Jag är stolt över mig, mina vänner och min familj. Tron på sig själv är viktig för att man ska ta sig någonstans, både med sig själv och sitt självförtroende.

Mina vänner vet att jag tycker dom är bäst i hela världen, det har jag konstaterat en mängd med gånger. Min familj vet att jag älskar dom, även om jag inte säger det så ofta. Jag vet att jag tycker om mig själv, för att när jag tittar mig i spegeln är jag inte besviken över någonting. Jag är nöjd med mig själv som människa, och det borde du med vara.



Jag har stöttat en läsare ikväll, och det känns så jävla bra.

Frågor eller mejl kan skickas till [email protected] om nu vill ha mina synpunkter eller åsiker.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0