bitterhet

Kollade mina kommentar nyss, och värst vad bittra ni blir över en bild. Men ingen skada skedd, eftersom det blev en sådan stor uppståndelse så raderade jag den.

Well, åter till dagen.

Som vanligt var jag tvungen att kliva upp kl.6 för att hinna med 7 bussen, man känner sig verkligen självmordsbenägen vid sådana tider på morgonen. Avslutade dagen med middag på max, eftersom lunchen på skolan var iprincip oätlig.


frukost

Kevin och Linn

vad gömmer sig i påsen? Jo.....

..MAT!


Skrivet av: Anonym

Jag klagade iaf inte ;)

2009-09-30 - 08:01:21
Skrivet av: Anonym

Men snälla flicka, skrivet är skrivet och låt det du lägger upp vara kvar, det är ju din blogg och det är bara tjejer som inte är proud över sin fitta lår och mage som kommenterar att det är helt stört, som jag kommenterade tidigare, sådana bilder från stranden är helt okej, så låt det bara vara! AND BE PROUD INSTEAD!:)

2009-09-30 - 14:42:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0