Black book

Igår höll jag som sagt på med att sy, designa lite och resultaten blev superb, förrutom när jag sydde i trikålinnet. Trikå har en tendens att dra ihop sig om symaskinen har ett för högt tryck. Men jag ska ta mitt linne till skolan och sy på deras power maskiner 2000, dom är aaaaaaaas bra.


Jag sydde upp det vita linnet

prövade mittbena, en aning fail.

shorter.

Och sen dekorerade jag mina tråkiga skinnhandskar med jeansrosetter.


Skrivet av: Anonym

kan man inte få se en bild på mittbenan?

2009-09-22 - 23:48:06
Blogg: http://shannita.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Man är först jätteobekväm i mittbena, men man vänjer sig fort och då blir det fint!

2009-09-23 - 21:09:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0