Crazy bitch i trafiken?

Någonting jag blir otroligt irriterad på är när gamla människor ska he sig ut i trafiken också ligger dem på ca 35. Kul att ligga där bak med moppen, jävligt hungrig och trött, allt man vill är att åka hem och då saktar någon ner för att vara säker i trafiken. Som idag, jag sitter och mumlar på min moped om att "har du aldrig hört om högerregeln" skakade på huvudet ett antal gånger, svor för mig själv. Jag lovar, jag är crazybitch i trafiken. Men kan man inte köra normalt så ska man fan inte göra det.



Det skulle lika gärna kunnat vara mig.


Skrivet av: jossan

då ska du få se hur roligt det blir när du kör bil:P ingen höjdare, jag gör inget annat än är irriterad när jag kör :P

2009-09-23 - 11:53:03

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0