Era vidriga människor..

Ni som snackar skit, ni som baktalar era vänner, ni som sprider falska rykten, ni som helt enkelt gör allt för att skada en annan människa, ni är vidriga människor och det är dags för mig att berätta vad jag har att säga om er.

Enligt rykten så skulle jag klassas som världens största hora. Men det som är allmänbildade vet att detta är omöjligt. Definitionen av en hora är ju en tjej som tar betalt för sex, vilket aldrig hänt mig och kommer aldrig att hända.

Sen de som säger att tjejer är lätta att få i säng. Sex är lust och tjejer har iprincip lika mycket lust som killar. Men om tjejer vill ha sex, så klassas vi rakt av som att vi är lätta att få i säng. Jag tror inte det är många tjejer som skulle ha sex med någon emot sin vilja. Vissa luster är större än andra, vilket kan öka i partners också.

Ni som hittar på rykten om någon annan för att själv försöka framstå som bättre, sök hjälp. Det är ju uppenbart att ni lider av någon form av brist i självkänsla/självförtroende. Om man tycker om sig själv, tror på sig själv, så behöver man inte prata ont om människor. Det kan vara okända människor som du har sett på stan, det kan vara fd. vänner. Saken är den att vi behöver inte prata ont om en annan individ om vi själva står med båda fötterna på jorden.

Vi individer, vi är så olika allihopa. Vissa väljer att synas, andra inte. Men oavsett vad vi gör så är aldrig människorna runt omkring oss nöjda. Om jag sticker ut så tror alla att jag är en självbelåten jävel som tror mig själv vara bättre än alla andra. Om jag inte syns så blir jag också baktalad som mobbad, eller etc.

Det handlar om att vi måste acceptera att människor har fel och brister. För vem gör aldrig fel? vem har aldrig begått ett misstag? sagt fel saker, eller helt enkelt gjort någonting man ångrar? Varför är vi så förbannat elaka att vi måste hänga ut denna människa och straffa den i evigheter för misstag de begått.

Ni människor som gör andra illa medvetet, ni borde skämmas, ni borde vara dom som straffas. Men vi får se det såhära, man straffar ingen ostraffat. Och det man gjort mot andra, kommer slå tillbaka på en själv i slutändan!




Skrivet av: Kev

Bra skrivet gumman !

2009-09-13 - 01:35:39
Blogg: http://http
Skrivet av: Anonym

BRA SKRIVET Felice!

2009-09-13 - 02:00:53
Skrivet av: E

bra skrivet felice!!!!! :D

2009-09-13 - 08:36:36
Skrivet av: Linn

BRA FELICE!

2009-09-13 - 11:46:35
Skrivet av: Emma

Så sant som det är sagt!

2009-09-13 - 14:59:40
Skrivet av: Anonym

riktigt bra skrivet!

2009-09-13 - 15:12:47

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0