Home! all by myself.

Jag är ensam hemma, det känns lite läskigt faktiskt. Ska börja bege mig mot sängen, är trött som en zoombie, har inte sovit så mycket inatt, hehe. (Missförstå inte) Väntar på min madre som är påväg hem från middag. Gav henne lite order också, hon ska nämligen och köpa godis åt mig. Börjar ju min nya diet idag. "Ät-mera-onyttigt" bra diet om jag får säga det själv.


godnatt från en trött delicious-girl!


Skrivet av: Anonym

ey

det finns örhängen på JC i luleå som det står delicous på

något för dej? :)

2009-09-26 - 13:53:55
Skrivet av: You know who

I miss you/A

2009-09-27 - 00:54:03
Skrivet av: vickan

kolla in min blogg, jag gör billiga bloggdesigner efter dina önskemål :)

2009-09-27 - 20:50:00
Blogg: http://victoriahjorth.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0