I won't tell your name.



Anonym om starstruck: Vad hände med iphonen?
En dag så slutade den fungera. Men jag ska köpa en ny om den inte går att laga.


Linda om worldplay: Får jag bara fråga om din tandblekning fungerade? Och om den funkar, vad heter tandblekningen? Tacksam för svar :)
Jo, den var jättebra. Snusar dock, så det behöver användas ofta. Jag vet inte. "Tandblekning hemma" tror jag,


Anonym om Frågestund: var har du köpt din jeans skjorta?¨
Den är ifrån cubus :)

Anonym om Frågestund: har du flyttat till luleå ännu?=)
Nej inte ännu tyvärr. Söker fortfarande lägenhet!



lollo:) om Frågestund: heii :)Bästa dagen i ditt liv?
Jag skulle summera alla dagar i livet som dom bästa. Jag njuter av livet och tar vara på varje dag som kommer.

alexandra om Frågestund: Hej!Hur blev det med
hunden du skulle få? :) När du skaffar lägenhet, betalar du den själv då, eller hjälper dina föräldrar till? och till sist, hur mycket pengar du tjänar i månaden?Ha det bra!
Hej! Jag kollar fortfarande runt. Men jag har börjat fundera om det verkligen vore lämpligt och om jag skulle ha någon tid för hunden när jag flyttar. Angående kostnaderna och sådär så kan jag inte ge dig något rakt svar, eftersom ingenting är bestämt. Det varierar på hur mycket jag jobbar. Men kring 4000kr i månaden.



mm om Frågestund: umgås du inte lika mycket med angelica längre?
Nu när jag går i luleå och vi inte går i samma skola så har det självklart minskat. Men jag saknar henne, så vi får nog ta igen våra förlorade dagar med lite maxmat och solarium.

carolina om Frågestund: Kan du inte göra en till utrensning haha :)Tack för en bra blogg!
Nu när jag höstshoppat lite så behövs det verkligen. Det kommer en utrensning snart :)

 

Anonym om Frågestund: jim som du träffa i boden vad heter han i efternamn? eller hur gammal är han?
Det har jag faktiskt ingen aning om. Vet bara att han inte går skola iallafall :P

 

 


Skrivet av: Anonym

moget att inte svara på min -.-

2009-09-22 - 07:44:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0