Love!



Det kom till min insikt idag, att jag verkligen aldrig sagt "det" åt en kille. Aldrig någonsin, och det skrämmer mig litegrann över att inte veta hur älska känns. Kommer jag någonsin älska någon? hur vet jag att jag älskar någon? Vad handlar älska om egentligen? Är det verkligen så som dom säger att, "Om man älskar någon så ska man vara osjälvisk nog och gå med på allt hon/han önskar".


Skrivet av: anonym tjej.

när man verkligen känner i kroppen hur pirrigt det är, hur mycket den personen betyder. Att man aldrig kan sluta kolla personen i ögonen, ja att man helt enkelt älskar personen. Det är en obeskrivlig känsla.

2009-09-12 - 18:46:29
Skrivet av: Sara (som du inte känner)

Fast du är 16 år gumman!! Det är knappast nåt du ska grubbla på nu??

2009-09-12 - 19:33:42
Skrivet av: Anonym

Jag håller med,du är ung. Jag är 20 år och NU vet jag hur det känns att älska någon. :) Det kommer.

2009-09-12 - 21:02:45
Skrivet av: Angelica

Jag vet inte längre vad kärlek och hur det känns, jag vet hur det känns att älska en person, Du sitter i samma rum som den andra personen och så fort du kollar på han känner du hur läpparna börjar le, du saknar han fastän ni sitter i samma rum, men jag vet dock inte hur en person kan säga "jag älskar dig" och sen fara till en annan, hur kan man säga " älskar dig" till någon om man inte menar det? jag vet inte längre vad kärlek är och det skrämmer mig, förut var det något bra och något sött, nu är det bara en obehaglig känsla som jag inte vågar upptäcka igen.

2009-09-13 - 01:46:56
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0