My new hair.

Alla är nog väldigt nyfikna om hur mitt hår ser ut? eller har jag fel? Jag kanske är svarthårig, klippt kort, färgat rött och ska gå med i armen " vi som vill döda bloggfjortisarna" nä, skämt och sido. Jag skrev ju faktiskt i inlägget under att jag hade längre hår och en ny hårfärg. Klart ni ska få se det.


Sjukt dålig bild. Det är iallafall kopparbrunt med ljusa slingor.

"Om gud fanns, så hade han städat mitt rum för längesen" det BEHÖVS.

TTYL/F

 

 


Skrivet av: Anonym

varför byter du telefon stup i kvarten? iphone är väl bättre än den där

2009-09-03 - 23:15:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0