Nice to meet you anyway.

Hej bebisar!

Ikväll ska nog jag och amanda förhoppningsvis åka och sola för att bättra på brännan inför helgens bravader. Jag och tjejerna i klassen har stora planer om att gå på klubbfesten tillsammans, det kommer bli superkul!

Skrev även fel datum. Det är den 9/9 sista förköpsdagen är, men nu på fredag den 11/9 är klubbfesten, awesome.

När jag och Amanda kom hem till piteå så beslöt vi oss för att äta middag tillsammans. Och nyttiga som vi är så vart det en hederlig fetto måltid på sunes.



TTYL


Skrivet av: Anonym

Bebisar? vilken åldersgrupp vänder du dig till ;P

2009-09-08 - 17:30:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0