Sick bastards

Justja! Glömde berätta för er om en helsjuk sak som hände mig idag då jag satt och väntade på bussen. Två alkisar får syn på mig och jag såg ju tydligen ut som en trevlig och pratsugen tjej eftersom dom själv bjöd in sig till att föra en lång och sjuk konversation till mig.

- " Vilka sexiga ben du har, ännu sexigare med dom där på (hade strumpbyxor)".

- " skulle jag kunna få bli din pojkvän?"

- " Du ska föda mina barn".

-" Vilken sjukt snygg kropp du har. (Även ett försök till att spanka mig på röven, hann dra undan turligt nog)"

-"I mina drömmar så våldtar jag dig."

Observera att denna man är ca 40-45+, alkoholist och säger sådana där saker till en 16 åring. Vi lever i en sjuk värld.



TTYL/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0