smiling sweetheart

Anonym om My new hair.:
varför byter du telefon stup i kvarten? iphone är väl bättre än den där
För att min iphone är trasig. 


cissi om Förresten..:
wow ! gillar skor med , men kan du inte ta närbild på några av dom snyggaste ?? :) <3
Jo! det kan jag göra senare:)


Frida om letting go..:
Alltså brukar du festa med bratsen i luleå? Tyckte jag såg dig med dom någon gång i somras? :) Sluta inte blogga, vore jättetråkigt!! / Fridis?
Vilka är bratsen? menar du tom, johan och dem? 


Anonym om letting go..:
Ska du sluta blogga? :(
Nej, inte det:)



SANNA
om Lägenhet sökes!:
Hej, tänkte bara fråga vart du köpt ditt löshår ifrån? För du använder väl det?
Jag köper mitt löshår från www.afrocare.com


TTYL



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0