smygfotat?

Är ni helt bombade? varför skulle jag smygfota min egen klass? eller någon annan överhuvudtaget?



lhejhej om Tuesday:
har du smygfotat den sista bilden eller känner du dom? ser ut som ett smygfoto men jag vet ju inte, därför jag frågar   tänk på att man inte ska lägga ut bilder på folk utan tillstånd, helst inte om man har så många läsare som du har...
IP: 90.233.184.75

isis om Tuesday:
dendär bilden är smygfotad.
IP: 90.230.128.134

Svar på tal: Nej! den är inte smygfotad.


Skrivet av: m

ett tips bara, ta bort IP;numret, man kan bli avstängd eller vad det nu var annars!

2009-09-25 - 17:50:05
Skrivet av: Josefin B

men haha, smygfota klassen? ;) Du kanske är en liten paparazzi

2009-09-25 - 20:52:50
Blogg: http://fabulouslifeofjosefin.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0