Vet ni vad jag kom på?

.. Jag måste shoppa. Det är dags att fylla ut höstgarderoben litegrann.

Några hösttips om vad som skulle passa mig?


Skrivet av: Mia

Läs seriösa modebloggar och titta på massor med streetsyle bilder, grym inspieration, skapa din egna stil och försök undvika Gina Tricot modet. Mer personligt men trendigt. Du är ju ändå "modeisdelicious" men lever inte riktigt upp till namnet annat än att du kanske älskar kläder men inte just modet i sig. Mer mode, mindre prat! Och det viktigaste av allt, tänkt igenom tusen gånger innan du går till kassan med ett plagg. Behöver jag det, har jag något liknande hemma, vad kan jag kombinera det med, är detta ett massproducerat plagg som alla kommer bära, osv. Det har iallafall hjälp mig att spara massor med pengar men samtidigt hittat en perfekt balans och stil. Lite tips allmänt sådär! Puss.

2009-09-09 - 22:14:11
Skrivet av: tinis

håller helt med ovan

2009-09-10 - 15:13:23

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0