Blog awards 2010

Kollade min hotmail och såg att jag hade fått en inbjudan till Blog awards i umeå. Jag skrev upp mig och Emmy på gästlistan. Bara för att hon är min bästa vän så ska hon få dela detta tillfälle med mig. Har dock inte berättat det för henne än, men ska ringa henne nu. Det blir som en liten surprise :-)


(För att inte förvirra era hjärnor så är detta bara en lånad bild från förra året)..

Skrivet av: -

det är ju 2010?

2010-04-01 - 16:29:06
Skrivet av: Victoriahjorth - [fotoblogg]

nä, va kul! :D vilka kommer komma dit? asså typ kenza ådom? :o

2010-04-02 - 00:22:27
Blogg: http://victoriahjorth.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

april april

2010-04-02 - 15:50:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0