Breakfast at Tiffany's

Godkväll!

Jag vet att det har varit ruskigt dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid. Nåja! Jag tänkte berätta för er om den impulsiva och galna gårdagen. Tjejerna kom till thaigarden då jag hade slutat. Det var egentligen tänkt att vi skulle ta en fika på nodo och göra kvällen lugn, men det slutade med någonting helt annat. När vi kommer dit märker vi att det bara är 30 minuter innan dom stänger, så vi tar våra cyklar hem till mig och börjar smida planer för kvällen.

Vi hamnade i slutändan hos jerry, där vi rockade. Drack sådant som man inte bör dricka och fick nostalgikänslor från tidigare dagar. Helt plötsligt kände jag mig som 13 år igen, underbart!


F08 och glasnudlar, looooovely.

världens bästa dryck då du är trött - Kaffe(L)




Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0