Busringning

Haha!

Jag måste berätta om en mycket barnslig händelse som hände nyss. Det var någon som tjuvringde mig nyss och sa.

Anonym:Heeeeeeeeei (med jätte nasal röst)
Jag:Hej(?)
Jag: vem är det?
Anonym: Vill du prata med tina?
Jag: Nej! varför skulle jag vilja det.
Anonym: För att du ringer henne nu?

Alltså var det någon som ringde mig och henne samtidigt och hoppades på att jag skulle bli less och säga något dumt, som dom skulle få till Tina att tro att jag menade någonting illa mot henne. Jag kommer skratta högt och länge åt det hära.

Vem ni än är så är både jag och Tina smartare än ni tror. Better luck next time!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0