butterflies



Anonym om All the crazy shit I did tonight.:
hade du en bustier på dig under eller? :) har du ingen bild på hela outfiten?:D
Nä, jag hade en bandeau-bikini,. Hittade tyvärr ingen bild, men kan försöka få till en senare =)


Anonym  om Low:
Du, vet du nån bra foundation som du rekommenderar eller vet? Tacksam för svar!:)
Min storfavorit är isadoras. Men jag har hört att allt mineralsmink är superbra :)


Anonym om Baby are you down?:
vilken storlek har du på dom bootsen? =)
Det är storlek 37 på dem :)


Anonym om Baby are you down?:
ska du flytta till stockholm?
Ja, det ska jag göra :)


kajsa om On my face..:
hej, skulle vara riktigt kul om du gjorde en videoblogg om hur du sminkar dig. skulle gärna se den dyka upp här så fort som möjligt. ska på fest nästa helgen och du kanske har några tips? :)
Jag ska försöka hinna göra en imorgon =)


madde om Low:
Kan du inte berätta varför madde är så sjuuuuuukt bra? ;D
Madde är sjukt bra för att hon är helt enkelt awesome, haha.


Anna om Low:
Kan du inte berätta om vad du använder för löshår och hur du sätter in de? :-)

Jag har 100% äkta hår som jag köper på www.afrocare.se. När jag sätter in det så limmar jag fast det med ett lim som är speciellt gjort för löshår. Och sedan har jag en locktång som jag rullar över tränsen fram och tillbaka så att limmet härdar. Hade kunnat göra en video, så ni får se hur det går till. Det är otroligt svårt att förklara!

Skrivet av: madde

du är rätt awesome du med ;) love you hun

2010-04-12 - 22:11:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0