Cryin' out my love.



M. Arvidsson om Frågestund!:
Felice, vill bara skriva här att det gör mig så glad att du är en riktig vän till Emmy. Och din blogg är super rolig och trevlig att läsa!

Sen är jag införstådd att det är "frågestund" att man ställer frågor, visste bara inte var jag skulle skriva detta som lite credit till dig som person!

Sådana kommentarer gör mig så himla glad. Att inte bara bli uppskattad av sina vänner, utan människor runt omkring som märker att man anstränger sig. Emmy är en av mina bästa vänner, så varför skulle jag inte behandla henne som det finaste jag har? Riktiga vänner är värda att behandlas med respekt. Det är viktigt att visa att dem har ens förtroende, tillit är en av det viktigaste sakerna i en lyckad vänskap. Tack Mikaela för dina fina ord, det värmer!











You rock my world!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0