delicious factor!



haha klara om I'm not ready to go.:

ååh vad fint köp enligt mig!! :D VAR ÄR DET DU SKA ? UTOMLANDS VART SKA DU haha , jag sitter ocgh undrar det var eviga sekundddd ! men jag älskar dibn blogg , kollar alltid din först den är så underhållande , ceep it up girl lägg in lika många inlägg som du gör, det är så din blogg blir bra, jag hoppas verkligen för din skull att du får ennu mer läsare !! :D<3 tacksam för svar var du ska utomlands

Jag åker till turkiet den 2a maj :) Tack för dina fina ord, jag blir jätteglad av sådant.

Elin om Milkshake:
Skorna var skitsnygga på ju! :) Skull beställa men var såklart försent ute så fanns ej strl kvar, så typiskt! :)
Vilken storlek behövde du? Folk brukar sälja sina på tradera, kolla där :)

linnea om outfit:
Vars har du köpt den svarta korta tubtoppen? :-)
Gina tricot :)

Anonym om Deep blue something.:
är inte du i skolan nå?
Nej, jag har valt att byta. Och därför går jag ingenting just nu :)

anisa om I rule this blog!:
vad menas me TTYL?
Talk to you later :)

mikaela a. om Frågestund!:
Hello handsome! :)

Tänkte fråga om du och emmy är villiga att hjälpa mig shoppa lite, min garderob är så tråkig och jag har inga nya ideér. Samt att du och Emmy är mer mode inriktade än vad jag är!

Hej babe! Klart vi kan :) när tänkte du?


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0