Det här är för rollen du spelade, grattis till din nominering!

I had a dream last night.. It was about you and me.

"Våran kontakt hade brytits och på dom närmaste 5 åren så hade vi inte talats vid. Men en dag, när jag äntligen fick se dig igen så visste jag att du var den personen jag ville ha vid min sida, resten av mitt liv. Jag kan inte beskriva det tomrum som drömmen fick mig att känna när du längre inte var delaktig i mitt liv. Men allt jag visste då var att jag skulle älska dig förevigt.


Jag älskar allting med dig, hur du drar dig undan så fort någon kommer dig tätt in på livet.
Jag älskar dig för att du är envis.
Jag älskar hur du alltid får mig att skratta.
Jag älskar hur du får mig att känna som den mest vackra människan i hela världen.
Men mest av allt så älskar jag dig, för att du är du, och för att du har modet att älska mig tillbaka!
"


-Detta var min dröm från inatt. Jag avskyr när verkligheten hinner ikapp drömmarna!


Skrivet av: Anonym

I dream we're together too. Pretty girl.

2010-04-28 - 14:11:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0