FAKE-BLOGG

Gulliga Mathilda hade postat en kommentar och berättat att någon ful jävel har tagit mina bilder och bloggar med dem, och anger sig vara mig. Vilket patetiskt försök till att låtsas vara någon annan. Jag kommer ändå vara en bättre bloggare än vad denna person någonsin kommer vara. Klicka er in på bloggen hära och be henne skaffa sig ett liv, haha..

http://finestlight.se/userBlog/?uid=37703&beid=1353742






På bild 2 är det jag och tina, och ingen patricia. Sen på bild två så skriver hon som anger sig vara "mig" att jag har en brorsa, ehhhhhhhh! VAFAN.  Jag har ingen brorsa och det tackar jag gudarna för. Jag har världens bästa storasyster och det är enough för mig. Blir fan förbannad!

Skrivet av: Anonym

Så otroligt flängd!

2010-04-28 - 23:29:42
Skrivet av: hejhjejhe

kul att det står uppe på fliken FAKE-BLOGG ? haah

2010-04-29 - 10:37:22
Skrivet av: madde

HAHAHAHA! Fyfan vilken missbildad människa, hon kan inte ha bra självkänsla när hon tar dina bilder. Du får börja märka alla bilder i hörnet med "modeisdelicious.blogg.se" så kanske hon slutar :)

2010-04-29 - 12:04:13
Skrivet av: ANNA~~~~**

Nu är sidan borta hahahhaaha :D

2010-04-29 - 18:09:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0