Falla fritt

Godkväll allihopa!

Jag var hemma redan kl.8 idag, men jag har suttit och pratat med de vuxna i köket om allt mellan himmel och jord. Sedan gick vi ut på en prommis för att hämta ut mina paket från nelly. Här under får ni se vad det var:






Världens kap på nelly. Bara 100 kr. Jag blir typ tårögd, jag älskar dom.

Spetsklänning från rare fashion med djup rygg.

Ryggen! Helt underbar på.

Transparant tröja.

Jag är jättenöjd över mina inköp! Puss.

Skrivet av: Anonym

om man är ca 172 lång tycker du att de är fult att ha högklackat då ??

2010-04-23 - 22:33:19
Skrivet av: Olivia Jagarinac

Hejsan! Jag undrar ifall du vill sälja din klänning för 400. Hör av dig på min blogg då. Http://OliviaJagarinac.blogg.se

2011-05-22 - 09:19:05
Blogg: http://oliviajagarinac.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0