I know you're scared that i'll soon be over it, that's part of it all. Part of the beauty of falling inlove with you, it's the fear you wont fall.

Nu ska jag börja städa mitt stökiga rum, precis som jag förutspådde så skulle jag hinna stöka ner det lika fort. Ska passa på att packa ner lite av mina nya sommarkläder också när jag ändå håller på, glömmer jag någonting livsviktigt så är nog livet över där nere. Men ska se till att jag inte packar ner så mycket så att jag kan shoppa tills jag känner en 30 meters våg av lycka.







Ska nog ändå ta och rensa ut lite kläder när jag ändå håller på! Kisses.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0