I'll be a bitch, beacuse I can.



Jokkinen om Tell me what you see, when you look at me.:
Vem har den snyggaste kroppen av dina vänner som du umgås med?
Haha, vilken fråga. Helt ärligt så kan jag inte säga det eftersom jag inte ser mina vänner på det sättet. Så du får väl ta dig en koll själv :)


LOSAN om High heels:
Som kommer varifrån? (:
Dom kommer ifrån have2have.se

Linda om Boys are just boys.:
har du bott i märsta ?
Aldrig någonsin. Vad fick dig att tro det? =)

Josse om Scandic Plaza:
Nej nej nej, det finaste hotellet i Umeå är ju Hotel Aveny! Kolla upp det. Jättefint
Okej, jag ska kolla upp det. Tack för att du sa det :)


Malin om Boys are just boys.:
Precis, vem har sagt att ärlighet är fel? Men varför skriva ut att du är TRE ÅR äldre än vad du är, det är ju så jävla löjligt så det är inte sant! Snacka inte om ärlighet då du inte kan vara de..
Är du efterbliven eller bara mänsklig jävla störd? Jag vet inte hur många gånger jag svarat på denna fråga. När jag gjorde min facebook så fick man inte vara under 18, därav min ålder på facebook. När jag försöker ändra till 93 så går det inte, det står bara

"Du kan inte ändra din födelsedag från under 18 till över 18 eller tvärtom mer än en gång. Vänligen kontakta oss om du behöver hjälp."


Så nästa gång du tror dig veta bätre än andra, eller försöker prata vett i mig, så ta reda på fakta innan du gör bort dig själv sådära, det är bara pinsamt att se. Man ska aldrig yttra sig i onödan! Speciellt inte om saker som inte rör en själv. Så vi hörs när du har någonting riktigt att komma med! =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0